هزینه کلیه پانکراس عمل جراحی پیوند در چین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی یا بیماری کلیوی ناشی از دیابت می تواند از دیابت ایجاد می شود، هر دو نوع 1 یا نوع 2. وقتی بدتر علاج بیماران را می توان پیشنهاد برای انجام یک لوزالمعده پیوند کلیه. در این مورد، برخی از بیماران می خواهم بدانم هزینه این عمل جراحی در چین است.

چرا که بسیاری از بیماران مبتلا به مرحله نهایی نفروپاتی دیابتی انتظار می رود که شرایط این نوع عمل جراحی در چین؟

در سال های اخیر، تکنولوژی پزشکی مدرن تا حد زیادی توسعه یافته و میزان موفقیت این عمل جراحی است تا حد زیادی افزایش یافته است. علاوه بر این، تعدادی از این بیماران فکر می کنم منابع کلیه و لوزالمعده نسبتا آسان برای پیدا کردن در چین، و هزینه است کمی در چین کمتر از کشورهای دیگر است. این عوامل بیماران فوری با هر دو پانکراس و نارسایی کلیه در تلاش برای پذیرش این نوع عمل جراحی در اینجا.

برآورد هزینه عمل جراحی برای پیوند پانکراس کلیه چیست؟

پاسخ به سوال دشوار است، زیرا کلیه جراحی و پانکراس به طور همزمان است کاملا آن را دشوار به منظور برآورد هزینه این عمل جراحی پیچیده است. اگر شما به دنبال به جلو به دریافت این عمل جراحی در چین، بهتر است برای ارسال گزارش دکتر خود enfermedad-renal@hotmail.com. سپس، کارشناسان در اینجا از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری می تواند پاسخ عمومی برای شما در پیشبرد دهد.

در دو سال گذشته، هزینه های پایین تر از این عمل جراحی در مورد 300،000 RMB است، و هزینه بالاتر در مورد 500،000 ~ 600،000 RMB است. به طور کلی، هزینه ای در حدود 35 ~ 45 RMB است. در چین، منابع اولویت پانکراس و کلیه به بیماران مبتلا به مرحله نهایی نفروپاتی دیابتی داده شده است.

به طور خلاصه

اگر شما امیدواریم که به شرایط کلیه و لوزالمعده در چین، شما باید برخی از روش های درمانی برای حفاظت از پانکراس باقی مانده و سلول های کلیه برای جلوگیری از بدتر شدن وضعیت بیماری خود را. اگر شما نیاز به کمک، لطفا با ما تماس بگیرید به طور مستقیم.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1967.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی، درمان بیماری های کلیوی مزمن، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 745
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: